שלום. יולדת שהתעלפה אז בעלה קיבל במקומה החלטות האם זה תקין מבחינת בית החולים זה לא נחשב פגיעה באוטונומיה אם הוא בחר משהו שהיא לא רצתה, זה באחריות בית החולים לכסות טעויות כאלה?
במצבים כמו שתיארת פונים לבן משפחה מקרבה ראשונה ולכן אין פסול בהתנהלותו של בית החולים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה