שלום רב, רציתי לשאול האם במהלך ניתוח קיסרי בחדר לידה, כאשר הלידה הייתה אמורה להיות לידה רגילה והתפתחה להיות לידה קיסרית, מחייב נוכחות של מנתח כירורגי בכיר בחדר הניתוח? ובמידה ולא היה נוכח האם מדובר ברשלנות?
רוני שלום,
תודה על פנייתך. בפנייתך חסרים פרטים רבים. מי ביצע את הניתוח הקיסרי ? האם נגרם נזק ?
רשלנות רפואית מתקיימת רק במידה ומוכחת התרשלות של גורם רפואי אשר גרמה לנזק.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה