שלום, הייתה לי לידה קשה היה ריבוי מי שפיר החזיקו אותי הרבה זמן. הלידה לא התקדמה והיו האטות בדופק של העובר ורק אחרי כמה שעות הכניסו לניתוח חירום, הילד עבר הנשמה והיה בפגיה 5 ימים בגלל חום שהעליתי. עכשיו מתבררות בעיות אצל הילד יש לו בעיית שמיעה בשתי האוזניים ואוטיזם בדרגה חמורה תפקוד מלא האם יש מה לעשות עם זה?
חנה שלום,
כדי לבחון אפשרות לתביעת רשלנות רפואית בלידה יש לעיין בכל החומר הרפואי הרלוונטי, לרבות תיק מעקב הריון, תיק לידה מלא כולל סרטי המוניטור, ותיק יילוד כמו גם מסמכים רפואיים עדכניים הנוגעים להתפתחות הילד.
מוצע לפנות לייעוץ פרטני לצורך בירור העניין.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ימית, את שואלת שאלה מורכבת, ולכן גם התשובה תהיה כזו- לעניין התארכות הלידה יש קריטריונים בספרות הרפואית לכל שלבי הלידה מבחינת זמנים ולכן איני יכולה לתת לך תשובה עניינית; לעניין הדופק- לא ניתן להער...
המשך תשובה