אשתי ילדה לפני חודש בבית חולים, ומאז הלידה היא סובלת מכאבים, ואנחנו רצים לבדיקות אצל רופאים. לפי התיעוד הרשמי מחדר הלידה הכל עבר חלק, אבל אשתי אומרת שהצוות לא היה תמיד פנוי אליה, והמיילדת והרופא לא ענו לה על שאלות והתעלמו ממנה, ורק צעקו עליה כשהיה צריך ללחוץ. אני סבור שהתיעוד מבית החולים לא מכיל את כל האמת. האם לטענות של אשתי ניתן תוקף בבית המשפט, אם למשל תתגלה סיבה לכאבים שלה, שקשורה לזמן הלידה?
חזי שלום רב.,
באופן כללי אם קיים נזק כתוצאה מהתרשלות הרי שתיעוד רפואי חסר יכול לשמש לחובת הגורם הרפואי דבר שמוגדר כנזק ראייתי.
לגבי המקרה שלכם כדאי שתבדקו האם הכאבים מבטאים נזק שנגרם ואם כן-מהו אותו נזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה