שלום, אנו קונים דירה שמחירה 1500000 והכניסה לדירה היא בינואר. איך מקובל לחלק את התשלום על הדירה? מהן הבטחונות שצריך לבקש מהמוכר וכמה לשלם בסוף, לפני הכניסה? תודה
חד וחלק - לא לבצע עסקה בלי פיקוח של עו"ד מטעמך. בגדול - 10% ביום החתימה בעבור רישום הערת אזהרה, שאר התשלומים משתנים בהתאם לשאלות האם ישנה משכנתא הרשומה על הנכס והתייחסות לתיקון 70.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון שלקבלן יש בד"כ זכות לאחר בחודשיים ללא פיצוי, אבל אם אחר מעל חודשיים הוא חייב בפיצוי רטרואקטיבי , מהמועד המקורי שהיה מיועד למסירה ועד למסירה בפועל....
המשך תשובה