בכניסה שלי לא היה שנים רבות וועד בית (רובם משקיעים) פתאום החליטו להתארגן. לפני כשלושה שבועות מכרתי את ביתי ואני עדיין כאן (לועד 4 חודשים לערך) העבירו אלי דרישה לתשלום על זיפות על סך 1500 (הדרישה היתה לאחר שמכרתי). האם אני חייבת לשלם לוועד (משקיעים)? או בגלל שמכרתי אני לא חייבת לשלם.
הכל נקבע בהתאם לחוזה המכר. בדרך כלל, החוזה קובע כי כל תשלום שיש לשלם עד מסירת החזקה, חל על הדייר הנמצא בנכס. כמובן שיש לראות מה קובע החוזה במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון שהחוזה טרם נחתם, אך סעיף 12 לחוק החוזים ( חלק כללי) מדבר על תום לב במסגרת המו"מ. הסעיף בא בדיוק על מנת לפצות מי שניהל מו"מ עם אדם אחר, והצד השני, בלי סיבה מוצדקת, חזר בו ,באופן חד צדדי, לאחר שאח...
המשך תשובה