בכניסה שלי לא היה שנים רבות וועד בית (רובם משקיעים) פתאום החליטו להתארגן. לפני כשלושה שבועות מכרתי את ביתי ואני עדיין כאן (לועד 4 חודשים לערך) העבירו אלי דרישה לתשלום על זיפות על סך 1500 (הדרישה היתה לאחר שמכרתי). האם אני חייבת לשלם לוועד (משקיעים)? או בגלל שמכרתי אני לא חייבת לשלם.
הכל נקבע בהתאם לחוזה המכר. בדרך כלל, החוזה קובע כי כל תשלום שיש לשלם עד מסירת החזקה, חל על הדייר הנמצא בנכס. כמובן שיש לראות מה קובע החוזה במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן במידה והשינויים מהווים רק תירוץ לדחיית הכניסה, בתי המשפט נוטים להתערב. לעניין התביעה- ראשית שים לב שהגרייס של חודשיים, מתבטל אם במהלך החודשיים לא קיבלתם חזקה בדירה, כך שלמעשה, כמו שהבנתי, נותרה...
המשך תשובה