והדירה רשומה בעיריה על שם הדייר (לא בעל הבית ) . יש חוב של כ- 8 אלפי שקלים. בא בעל הבית למכור את הדירה , ואז מהעיריה אומרים לבעל הדירה שיש חוב על הדירה ואי אפשר למכור אותה והם לא ייתנו אישור לטאבו. האם התנהלות העירייה היא חוקית? אשמח אם גם עו"ד חן סרי תענה לעניין הזה. תודה רבה מראש.
בוודאי, כל עוד יש חוב המוכר לא יקבל אישור לטאבו.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סוגית המיסוי מורכבת מאוד, ולא ניתן לתת סקירה כללית על כל המקרים במסגרת הפורום. ככלל ניתן להגיש כי ככל שמדובר ברכישת דירה נוספת, ישנם פטורים והקלות ספציפיים לעולים חדשים , נכים ומשפחות שכולות ( לפי תנ...
המשך תשובה