שלום, הדירה בה אני מתגורר בשכירות, מוצעת למכירה באמצעות סוכנות תיווך (בבלעדיות). אני מתעניין בקניית הדירה ובעלי הבית הבטיחו לתת לי אפשרות להשוות את הצעת הקנייה הגבוהה ביותר שיקבלו. א. האם במקרה כזה יש צורך לשלם עמלת תיווך? נדמה לי שלא הרי סוכנות התיווך לא הייתה זו שהראתה לי את הנכס. ב. האם יש איזשהו טעם לפגם בהתנהלות הזאת? תודה שמואל
לפי חוק, כל עוד לא חתמת למתווך על הסכם תיווך, אתה לא מחוייב בתשלום.
מבחינתך, ודאי אין פגם בהתנהלות, לגבי המוכרים, רצוי שהם יודיעו לקונים הפוטנציאלים על ההסדר אתך, כדי שלא יטענו נגדם שפעלו בחוסר תו"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להוסיף מוכר להסכם מכר, לאחר שזה נחתם. בשיחתנו טענת כי הצורך נולד ,בעקבות דרישת הבנק למשכנתאות , שדרש כי תהיה רשום בחוזה המכר כרוכש, לצורך מימון העסקה . לדעתי מדובר על אי הבנה של הבנק ( או של...
המשך תשובה