שלום, אני מתעניינת ברכישת דירה בת"א שגודלה הרשום בטאבו הינו 54 מ"ר, כאשר בפועל הדירה הינה 110 מ"ר, שכן הבעלים הרחיב את הדירה כדת וכדין (קיבל היתר בניה וטופס 4 לכך). הבעיה היא שבצו בתים משותפים רשום דירה בת 54 מ"ר ולא 110 מ"ר. המוכר לא מוכן לקחת על עצמו לתקן את הצו. מהם החסרונות בהשארת המצב כמו שהוא? (מלבד שהבנק, ככל הנראה, יסרב לתת משכנתא) האם הדבר כדאי? או שהכל עניין של מחיר? תודה.
תלוי היכן הדירה רשומה (מנהל או בעלותצ פרטית) ?
מנהל - עשויות להתעורר בעיות (במיוחד בבית צמוד קרקע או בעת חידוש חוזה חכירה).
בברכה,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעיקרון אתם "נכנסים לנעליו" של מי שקניתם ממנו את המקרקעין. אם העמוד הותקן לפני 2001- בדרך כלל אין מה לעשות היום. אם הותקן אחרי 2001 - צריך לראות אם היתה הסכמה של בעל המקרקעין להצבת העמוד, במידה ולא ...
המשך תשובה