היי בעסקת מכירה של דירה יד2, על מי חלה החובה (או מה נהוג) לשלם את השכ"ט? על המוכר? הקונה? או שניהם במידה שווה?

מקובל שכל אחר משלם את הצד שלו. תוכל ליצור איתי קששר טלפוני, כדי שאוכל לקבל פרטים נוספים, ולהיות יותר ספציפי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי החוק כיום , חצי דירה ( או חלק קטן יותר ) שהתקבל בירושה , אינו נחשב לדירה נוספת , בעת מכירת , או רכישת, דירת המגורים העיקרית של היורש . הדבר נכון גם אם קיימים מספר "חצאים" ברשות היורש , ובלבד שלא ...
המשך תשובה