שלום. האם מבחינה חוקית ניתן לרשום הערת אזהרה רק בטאבו או גם במינהל או עמידר (הדירה רשומה בעמידר). תודה.
באופן עקרוני יש בד"כ אפשרות לרשום הערה על ביצוע עסקת מכר במנהל / עמידר.
חשוב להתייעץ עם עו"ד הבקיא בתחום וליצור את כל הביטחונות הנדרשים לטובת הרוכש, במיוחד בעסקה שלא ניתן לרשום אותה בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבירור טלפוני עם הפונה, התברר כי המתווך צילם את התמונות לצורך שיווק הדירה. בעניין זה רצוי להתייעץ עם עו"ד העוסק בדיני הגנת הפרטיות, על מנת לברר האם יש בפרסום התמונות ( שמלכתחילה צולמו לצורך שיווק הדי...
המשך תשובה