היי יש לנו דירה אותה אנחנו רוצים למכור ועלה לנו רעיון לבצע הגרלה עבור הדירה, השתתפות של כ2400 איש שירכשו כרטיס ב 500 שח יכסה לנו את מחיר הבית והזוכה ישלם-נניח שקל אחד, במעמד חתימת חוזה מכירה. רציתי לברר לגבי חוקיות ביצוע הגרלה כזו, כמובן שהיא תתבצע בנוכחות עו"ד ורואה חשבון. תודה

לכאורה , ההגרלה האמורה אסורה לפי הוראות חוק העונשין. ההגרלה גם אינה עומדת בתנאי ההיתר לעריכת הגרלות מסחריות. לכן אסור למכור את הדירה בשיטה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שכ"ט תלוי מאוד במחיר הדירה, באופן רישומה, ובמורכבות העסקה. אשמח אם תיצרו עמי קשר למתן פרטים נוספים, על מנת שאוכל להשלים את התשובה ....
המשך תשובה