שלום, לאחר מכירת הדירה הראשונה שהיית לי אי פעם, האם אני מאבד זכויות כלשהן? במידה וכן, אילו זכויות של קניית דירה, משכנתא, מס שבח או כל מה שקשור לנושא אאבד לאחר המכירה במידה וארצה לקנות דירה אחרת וכן אילו מהזכויות או הטבות שאאבד הן זמניות (כמו אי תשלום מס שבח כל כמה שנים) ואילו הן הטבות שהן רק לקניית דירה ראשונה (אם יש כאלו). תודה רבה.
במידה ואתה עונה על התנאים שבחוק יאושר לך פטור ממ שבח.
בברכת חג שמח
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שהעסקה תלויה באישור בית המשפט , הרי כל עוד אין אישור בית משפט , למעשה לא קיים חוזה תקף. גם מיופי הכח לא מוסמכים לחתום על בקשה לרישום הערת אזהרה, ללא אישור בית המשפט. לכן אני סבור שלא ניתן לר...
המשך תשובה