שלום, לאחר מכירת הדירה הראשונה שהיית לי אי פעם, האם אני מאבד זכויות כלשהן? במידה וכן, אילו זכויות של קניית דירה, משכנתא, מס שבח או כל מה שקשור לנושא אאבד לאחר המכירה במידה וארצה לקנות דירה אחרת וכן אילו מהזכויות או הטבות שאאבד הן זמניות (כמו אי תשלום מס שבח כל כמה שנים) ואילו הן הטבות שהן רק לקניית דירה ראשונה (אם יש כאלו). תודה רבה.
במידה ואתה עונה על התנאים שבחוק יאושר לך פטור ממ שבח.
בברכת חג שמח
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לגבי תקפו של זכרון דברים הינה שאלה עובדתית, הנגזרת מנוסח זכרון הדברים- לא ניתן לענות על השאלה ללא בחינה של זכרון הדברים לגופו. בשאלה משולבים אלמנטים נוספים כגון חובות גילוי /נאמנות /זהירות של ע...
המשך תשובה