שלום, בבניין של ההורים שלי יש דירה ריקה שבעלת הבית נפטרה לפני יותר מעשור. אין לאותה אישה ילדים או נכדים והדירה נטושה. ברצוני לקנות אותה אך אנני יודע למי לפנות בכדי לקנות. יש קצה חוט לדבר שכזה או שזו דירה מתה? תודה
הממונה על רכוש ללא יורשים הוא האפוטרופוס הכללי. אפשר לנסות לברר שם האם הם מנהלים את הנכס והאם אפשר לרכוש אותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אם הטעית או לא, הינה שאלה של חוק- במידה וקבלן פעל לפי החוק, אזי קשה לבוא אליו בטענה . כשרכשת את הדירה , היית אמור לקבל תשריטים של הדירה, לפי חוק המכר, עם מידות החדרים. כדאי לראות אם הדירה בפו...
המשך תשובה