שלום, בבניין של ההורים שלי יש דירה ריקה שבעלת הבית נפטרה לפני יותר מעשור. אין לאותה אישה ילדים או נכדים והדירה נטושה. ברצוני לקנות אותה אך אנני יודע למי לפנות בכדי לקנות. יש קצה חוט לדבר שכזה או שזו דירה מתה? תודה
הממונה על רכוש ללא יורשים הוא האפוטרופוס הכללי. אפשר לנסות לברר שם האם הם מנהלים את הנכס והאם אפשר לרכוש אותו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפי תקן 1555 יש לספק ריצוף רזרבי בשטח 2% משטח הריצוף הכולל לצורך ביצוע תיקונים. למרות זאת, כל עוד לא נגרם בפועל נזק המחייב החלפת אריחים, ישנו קושי בתביעה כספית, שכן הנזק לא ודאי ולא ברור. במידה ונגר...
המשך תשובה