מכרתי את דירתי והקונים איחרו באחד התשלומים ב22 יום ע"פ החוזה עליהם לשלם לי 300 ₪ עבור כל יום מהיום השמיני ברצוני לשלוח מכתב לעו"ד שלהם ואודה לך באם תנחה אותי מה עלי לכתוב להם ץ תודה
רצוי שמכתב התראה כזה יצא מעו"ד המייצג אותך בחוזה. יש לבדוק האם מדובר בהפרה יסודית של החוזה, ואם, בהתאם לחוזה, אין הצדקה אחרת לאחור. צריך גם לשקול את ההשלכות של מכתב כזה על המשך העסקה, ולבדוק האם הפיצוי הינו מידתי, שאם לא כן, בית המשפט יכול להתערב בו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הגוף האמון על היתרי בנייה הוא הועדה המקומית לתכנון ובניה ברשות המקומית, שם תוכל למצוא את המידע לבי הדירה. אם התב"ע מאפשרת בניית שתי דירות , ובפועל הן אוחדו לדירה אחת, אז אכן ההפרדה שלהן אמורה להיות פ...
המשך תשובה