שלום רב,יש לי שאלה. האם לאחר ביטול זכרון דברים בשיחת טלפונית של 2 הצדדים,מותר לאחד מהצדדים לשנות דעתו ולדרוש להפעל זכרון דברים מחדש (במקרה הספיציפי אני הקונה ,זכרון דברים בוטל עקב חוסר התאמת תאריך פינו בהסכמה של 2 הצדדים,לאחר ביטול המוכר נזכר שרוצה לשנות את דעתו-האם מותר לו לעשות זאת לאחר שהיה סוכם שזה בוטל,וכל אחד המשיך בדרכו ),תודה מראש,בברכה זינה
ביטול זיכרון דברים שנערך בכתב, אמור להיערך בכתב.
מאידך, לעתים התנהגות של שני הצדדים, והסכמה בע"פ, יכולה להוות ביטול.
יש לבדוק בדיוק כיצד התנהלו העניינים, כדי לתת לך תשובה מוסמכת.
כדאי שתיגשי עם כל המסמכים לעו"ד המתמצא בתחום, על מנת לקבל ייעוץ בעניינך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צריך לראות כיצד ההסכם נוסח , ולפי זה ניתן יהיה לדעת מה דין הדירה הנוכחית. בדרך כלל יש בהסכמי ממון הוראות לגבי נכסים עתידיים שיקנו . מה הכוונה בדירה הזו ? שהיא תהיה משותפת? שתהיה רק של הבעל? אציין...
המשך תשובה