קניתי בית דו משפחתי שיש בו חריגת בניה, חצי מהמרתף הוא ללא אישור, החריגה היא בגודל של 60 מטר, החלק הלא מאושר משמש כיום ליחידת דיור, הבית נבנה לפני 12 שנה. אני רוצה לאשר את חריגת הבנייה ולעשות את זה חוקי ולשלם ארנונה באופן חוקי, האם כדאי להתחיל הליך כזה? או עדיף להישאר בשקט כל עוד העירייה לא יודעת? ואם יכול להיות שלא יאשרו לי? תודה עודד

יש להתייעץ עם אדריכל העוסק בתכנון ובניה, בדבר האפשרות להכשיר את הבנייה, והעלויות הכרוכות בכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דירת מגורים צמודת קרקע נחשבת דירת מגורים.מאידך, במכירה ובקניה יש להתחשב בזכויות בניה ובקרקע נוספת לצורך חישוב מס שבח ומס רכישה....
המשך תשובה