היי , אני מוכרת את הדירה שלי והקונה מתעקש שאני חייבת להשאיר מזגנים מה החוק אומר אנ יודעת שדלתות חלונות זה דבר קבוע בבית מזגן לא לכן אם אנחנו רוצים ורושמים בחוזה אז כן ואם לא ומבקשת תשלום נוסף אפשרי

נכון שהמדחס והמעבה של המזגן, בד"כ אינם נכללים בהגדרת "מחוברים" . מצד שני יש לבחון את המצב המעשי בדירה, כדי לענות תשובה מוחלטת.
אציין כי בדרך כלל, אין הצדקה כלכלית לפירוק והרכבה של יחידת מיזוג האוויר, גם אם הדבר אפשרי לפי החוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לבצע את הדברים באמצעות יפוי כח נוטריוני. ( יפוי כח מאדם פרטי לאדם פרטי חייב להיות נוטריוני ) - אפשר שאגיע לסבתך ואחתים אותה על יפוי כח מתאים ואאמת אותה כנוטריון. מצד שני, יש מסמכים שרשויות המסים...
המשך תשובה