שלום, הפועלים עושים את צרכיהם באסלות החדשות של הדירה שאנחנו אמורים לקבל. האם מבחינה חוקית אנחנו יכולים לדרוש שיחליפו את האסלות לגמרי? תודה רבה.
קשה לדעתי לדרוש החלפת האסלה כולה, כיוון שלאחר שימוש קצר וניקוי יסודי, לא ניתן יהיה להבחין בסימני שימוש.
לעומת זאת, אני סבור כי זכותך לקבל מושב אסלה "חדש מהנילון".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בשיחה טלפונית עם הפונה, שהשאירה פרטים בלשונית" ייעוץ אישי", התברר כי הפתרון האפשרי הינו עריכת חוזה מותנה, בו המוכרים יתחייבו להעביר הדירה על שמם תוך המועד שייקבע, והחזקת כספים בנאמנות, עד לרישום על ...
המשך תשובה