היי מהו זמן תקין לקבלת מכתב החרגה? מדובר בבנין חדש שהתאכלב לפני כחודש, אך בעלי הקרקע אינם יכולים למכור את דירותיהם בבנין ללא מכתב זה. אנו ממתינים כבר כשלושה שבועות שהבנק ינפיק את המכתב. האם זה הגיוני? האם יכולים להיות סיבוכים בהנפקת המכתב? אתי
הנפקת מכתב החרגה קשורה בנהלים בנקאיים. באופן עקרוני הנושא לא אמור להיות מורכב. כדאי לפנות ישירות לבנק ולברר מדוע הנושא מתעכב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדבר תלוי מאוד בטעם אישי- דירה צפונית מערבית בקומה גבוהה היא דירה קרירה- מה שמצד אחד מחייב יותר חימום בחורף, ומצד שני מצריך פחות מיזוג אוויר בקיץ. דירה דרומית הינה דירה חמה יותר , שמצריכה פחות חימו...
המשך תשובה