ההורים שלי התרשו לפני שנה,ויש להם דירה משותפת. בדירה ישנו שוכר כבר שנה וחצי. שהיה אמור לקנות את הדירה בתום החוזה.ועכשיו אבא שלי נפטר,ואני רוצה לדעת מה אני צריכה לעשות כדי למכור את הדירה?
לא ברור לי מה הבעיה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יכול להיות שאתה זכאי לדמי תיווך, אבל יש לברר עובדות נוספות כגון- מה קרה לאחר החתימה על הסכם התיווך? האם ניסית להניע מו"מ ? מה קרה במהלך המו"מ? במידה והקונה פעל בחוסר תום לב, מנע ממך להיות הגורם היעיל...
המשך תשובה