ההורים שלי התרשו לפני שנה,ויש להם דירה משותפת. בדירה ישנו שוכר כבר שנה וחצי. שהיה אמור לקנות את הדירה בתום החוזה.ועכשיו אבא שלי נפטר,ואני רוצה לדעת מה אני צריכה לעשות כדי למכור את הדירה?
לא ברור לי מה הבעיה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי רכישה על ידכם של מחצית דירת האח- ראשית ניתן לבדוק אם ניתן לערוך הסכם לחלוקת עזבון, שאז לא יחולו מיסים . במידה ולא - יש לבדוק אם דירת ההורים עומדת בהוראות סעיף 49 ב (5) לחוק מס שבח- אם כן, אז לא...
המשך תשובה