כאשר עושים חוזה בין המוכר לקונים בני זוג איך ירשמו שזה יהיה להם הדירה חצי חצי בחלקים שווים? בחוזה עצמו כותבים של המוכר והקונה? או בטאבו רושמים ?

אם שני אנשים קונים דירה במשותף, ברירת המחדל היא שהיא של שניהם בחלקים שווים. כך שאין צורך לציין בחוזה כלום , מלבד זה שהרוכשים רוכשים במשותף את הדירה . כמובן שבדיווחים לרשויות המס ולטאבו , יש לציין כי כל אחד רכש מחצית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את הפטור בגין דירה יחידה ניתן לנצל בעת החלפת דירת מגורים ישנה בדירת מגורים חדשה שנרכשה מקבלן )ובנייתה טרם הסתיימה(. במקרה זה נקבע בסעיף, כי הרוכש יהיה זכאי לשיעורי מס רכישה מוטבים ובלבד שהדירה הישנה...
המשך תשובה