שלום רב, קניתי בית קרקע יד שנייה וכאשר הלכנו להעביר את החשמל על שמי הסתבר שלבית אין טופס 4. הבית קיים מ1983 אך כניראה הבעלים שבנו את הבית ושמהם רכשתי, לא נוציאו טופס 4.מה עושים?

יש לבדוק את הוראות החוזה, את התחייבויות המוכרים , ואת הסיבה לאי קבלת טופס 4.
יש לפעול לקבלת טופס 4.
ההשלכות המשפטיות של העדר טופס 4 בשלב זה, תלויות בהוראות החוזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברכישת דירה עם חריגות בנייה, תמיד קיים סיכון שבאחד מהימים הנושא "יתעורר" . יש לקבל ייעוץ משולב, מאדריכל העוסק ברישוי בנייה ומעו"ד, בדבר כל הסיכונים האפשריים ( במישור האזרחי ובמישור הפלילי ) , וכן בד...
המשך תשובה