שלום. רציתי לדעת בבקשה כמה זמן לוקח עד שדירה נרשמת על שם הקונה כאשר מדובר בדירת עמידר או מינהל. והאם התמורה עוברת ישירות למוכר או לחשבון נאמנות? תודה

ביצוע הרישום כשלעצמו, מעת המצאת כל המסמכים, משתנה ממקרה למקרה, וממשרד למשרד.
מקובל שדירה הרשומה ברמ"י /עמידר, אינה מהווה סיכון מיוחד לקונה, ולכן בד"כ המוכר יוכל לקבל את כספו, ולא יאלץ להשאירו בנאמנות עד השלמת הרישום ( בכפוף להמצאת אישורי מסים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת מכירת הדירה, הדבר תלוי בהסכם בניכם לבין חברת התמ"א ( החברה שתבצע את ההריסה והבנייה), יש שלב מסוים שחברת התמ"א אוסרת למכור לצדדי ג` ללא הסכמתה. מבחינת מיסוי מקרקעין- יש לבדוק האם במועד המכירה ה...
המשך תשובה