שלום לכם,קניתי דירה מקבלן לפני הבנייה ועו"ד שלו שלח לי מסמכים שבהם מצויינים מספר סעיפים והיו שני סעיפים שלא מצאו חן בעיניי. 1. לתת להם ייפוי כוח לצמיתות ולעשות שינויים בדירה ושלא תהיה לי זכות ערעור ולא אוכל לבטל את זה. 2. גם לצאצאים שלי אין זכות לבטל את ייפוי הכוח. למה הדרישות הדרקוניות האלו?אם זה הגיוני?
חשוב מאוד שרוכש דירה מקבלן יהיה מיוצג ע"י עו"ד מטעמו.
אני מניח שמלבד ייפוי הכוח, יש נושאים נוספים שעו"ד מיומן היה יכול לתת עליהם את הדעת.
לגבי הדרישה לייפוי כח- הדרישה היא די סטנדרטית, לאור הצורך לבצע מדי פעם שינויים מינוריים בתכניות הבנייה, אך צריך לציין בחוזה מגבלות לשימוש בייפוי הכח, על מנת שזכויותיך לא יפגעו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבדוק את תוכן הערת האזהרה, ולטובת מי היא נרשמה : האם מדובר בהערה לפי סעיף 128 לחוק? האם מודבר בהערת אזהרה אחרת? לטובת מי היא נרשמה? מה מטרתה? לאחר בירור האמור ניתן יהיה לענות האם ניתן להעביר הדירה...
המשך תשובה