שלום רב, קניתי דירה בבית משותף שבו יש 3 חניות משותפות של הבניין אשר לא רשומות על אף דייר בטאבו. האם אני יכול לעשות איזשהו הסכם עם דיירי הבניין על קניית החניה?
מבחינה עקרונית, במידה ויש הסכמה של כל הדירים, אפשר לחשוב על תיקון צו הבית המשותף, או על עריכת הסכם חכירה ל 999 שנים, על החניות.
כדאי לפנות לעו"ד המתמצא בתחום, על מנת לברר את הפרוצדורה המתאימה, ואת העלויות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רצוי להתייעץ בעניין עם עוה"ד שייצג אותך, הוא בקיא בפרטי המו"מ ויוכל לתת לך תשובה ספציפית למקרה שלך. באופן כללי ניתן לומר כי מדובר לכאורה בחוסר תום-לב של המוכר , שהמשיך לנהל מו"מ, אחרי שהחל בהליכים...
המשך תשובה