אני ואחי עומדים למכור נכס שלנו. לא יהיה לנו פטור ממס שבח . _בית עם אחוזי בניה) האם מס השבח שאשלם הוא בהתאם לשיעורי מס שבח שנקבעו בחוק או שבהתאם למס ההכנסה השולי שלי . האם כשאגיש דוח שנתי, אצטרך לשלם עוד מס אם המס השולי שלי (המכסימלי) גבוה מאחוז מס השבח שאשלם.
ראה תשובה למעלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת כללי האתיקה, מותר לעו"ד לייצג את שני הצדדים לעסקה. מצד שני, ברגע שמתגלה קושי בעסקה, איזו שהיא בעיה או הפרה מאחד הצדדים, עוה"ד לא יכול לפעול נגד אף אחד מהצדדים, והצד הנפגע נשאר חסר ייצוג. לכן ה...
המשך תשובה