היי, אשתי מעוניינת לקנות ממני את החלק של הדירה שרשום עלי בטאבו, כך שבסופו של יום הדירה הנוכחית לא תהיה רשומה עלי בטאבו במידה ואני מעוניין להתשמש בכסף הזה וולקנות דירה, אחרת , האם אני פטור ממס רכישה של 5% ,בגין דירה נוספת למגוריפ אשמח לקבל ביאורים בנושא

מכיוון שלצורך מס רכישה ,כל התא המשפחתי( אישה וילדים עד גיל 18) נחשב כקונה אחד, אז העברת הדירה לאישה לא תסייע לפטור ממס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעיקרון דירות יד 2 נמכרות "כפי שהן" , כלומר אם ראית את הדירה עם דלת רגילה, והחוזה לא ציין במיוחד שיש למסור לך את הדירה עם דלת ממ"ד, אז את לא זכאית לדרוש שתותקן דלת ממ"ד . בשביל לתת תשובה סופית, ומוסמ...
המשך תשובה