הבנתי שמינואר 2015 שכ"ט שגובה הקבלן מהמוכר יוגבל ל- 0.5%. רציתי לשאול ( 1) מה היה החוק עד כה. ( 2 ) אם רכשתי דירה לפני שנה והקבלן גבה מאתנו 1.77% בגין שכ"ט. היות והבית עדין לא נרשם על שמנו ועדיין ברשות הקבלן האם לעניות דעתך עליו להחזיר לי כסף שכ"ט יחסית חזרה
החוק לא חל על חוזים שנחתמו לפני שהוא נכנס לתוקף. לפני כניסת החוק לתוקף, לא היתה כל מגבלה על שכ"ט שרשאי לגבות עוה"ד של הקבלן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המתווך צריך להיות הגורם היעיל שהביא לחתימת החוזה, אין חובה שהמתווך יהיה נוכח בכל פגישות המו"מ, והעניין נבחן לפי הנסיבות . רצוי כמובן שהמתווך יהיה נוכח בכל פגישה מהותית. משהסכימו הצדדים על תנאי החוזה,...
המשך תשובה