שלום וברכה אני מוכרת דירה שהתקבלה בירושה. עורך הדין של הצד שכנגד ביקש שגם בני הזוג של היורשים יתייצבו לחתימה ויחתמו בתחתית החוזה שהמכירה על דעתם והם אינם מתנגדים לכך. האם כך מקובל בכל מכירה של ירושה או שמדובר בדרישה מוגזמת? תודה מראש
יכולות לעלות כל מני טענות , גם בעניין דירת ירושה. לא ניתן לתת תשובה מוחלטת בעניין זה כאן, רצוי שעוה"ד שמייצג אתכם בעסקה, יהיה בקשר עם עוה"ד השני וביחד יגיעו להבנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המכירה אמורה להיות בהתאם להסכם שבינכם. הסכם טוב אמור לאפשר להוציא את הדירה למכרז, כאשר לאישה זכות סירוב ראשונה, כלומר זכות להשוות להצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה במכרז. אפשר גם להסכים כי הערך ייקבע ע"י ש...
המשך תשובה