האם סביר לשלם 40% מערך רכישת דירה במעמד חתימת חוזה המכר ועוד 50% לאחר חודשים ולקבל חזקה על הנכס לאחר 8 חודשים. מהתשלום האחרון.
כל עוד יש ביטחון מספיק לכספים ששילמת, ונשארת יתרה מספקת שמבטיחה תשלומי מסים ומסירת הבית במועד, אז כל נושא התשלומים הינו נושא מסחרי/ כלכלי, ומבחינה משפטית אין מניעה לבצע את העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כמובן שלא ראיתי על מה בדיוק תבעת , ולא ראיתי על מה הקבלן מנסה להחתים אותך, והאם הנך מחוייב לחתום על המסמך , לפי ההסכם שלך עם הקבלן. כדאי להתייעץ עם עו"ד שיראה את כל המסמכים , ויוכל לייעץ לך בעניין . ...
המשך תשובה