האם סביר לשלם 40% מערך רכישת דירה במעמד חתימת חוזה המכר ועוד 50% לאחר חודשים ולקבל חזקה על הנכס לאחר 8 חודשים. מהתשלום האחרון.
כל עוד יש ביטחון מספיק לכספים ששילמת, ונשארת יתרה מספקת שמבטיחה תשלומי מסים ומסירת הבית במועד, אז כל נושא התשלומים הינו נושא מסחרי/ כלכלי, ומבחינה משפטית אין מניעה לבצע את העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כידוע לך, אתרי הבנייה הם מקום מסוכן., וגם פועלים מיומנים, מקפחים את חייהם בתאונות. קיימת אחריות פלילית לקבלן, במקרה שהכניס אדם לא מורשה לבניין. יש להמתין כי הבניין יגיע לשלב שבו ניתן לבקר בו. בכל מק...
המשך תשובה