שאלתי הייתה מאוד פשוטה האם במכירת דירה אחת הרשומה על שם בן זוג אחד ! , הדבר פוגע באפשרות בן זוג שני למכור דירה אשר רשומה רק על שמו מבחינת תשלום מיסים. האם יש יתרון ברישום דירה רק על שם בן זוג אחד תודה
הדבר בתלוי במספר גורמים, כגון, מתי הדירה נרכשה, מתי בני הזוג התחתנו והאם יש ביניהם הסכם ממון. מבחינת רישום הדירה על שם בן זוג אחד - אין שום ייתרון מיסויי מאחר ובני הזוג נחשבים לתא משפחתי אחד ולא משנה על מי רשומה הדירה.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את חוקיות התשלום יש לבחון בהתאם לביטחונות שנותן הקבלן. יש מקרים שעם ביטחונות מתאימים, זה לא יהיה לא חוקי, לדרוש את כל הכסף לפני מסירת המפתח. אגב, מדוע לא ניתן למסור את הדירות ,עם קבלת טופס 4? מדוע יש...
המשך תשובה