לפני שהתחתנתי קניתי בית היום אבא של אשתי רוצה לעזור לה בקניית בית אבל שלא אהיה רשום בטאבו רק אשתי תהיה כמן בטחון כלכלי לבת שלו כי גם אצלי בבית רק אני רשום בטאבו השאלה האם זה אפשרי לעשות כך? אין לי בעיה ואמרתי לו שאני אחתום על ויתור בנכס במלואו ואין לי בעיה להיות לווה ולעזור לה מבחינה חוקית זה בסדר לעשות כך? אין לי בעיה עם זה

אין מניעה ליצור הפרדה בנכס, באופן שהוא יהיה כולו בבעלות האישה. יש כמובן לחתום על ההסכמים המתאימים, כדי לתת תוקף חוקי להסכמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את נושא היטל ההשבחה יש לברר במחלקת ההנדסה של הרשות המקומית. לפי חוק, היטל השבחה מוטל על המוכר. אמנם הצדדים רשאים לקבוע בחוזה כי הרוכש ישפה את המוכר בגין ההיטל, אך כיון שההיטל מוטל בגין עליית ערך...
המשך תשובה