שלום אני רוכש דירה. סגרתי עם עו״ד שכר טרחה מסויים בעל פה. כעבור חודשיים, כאשר התקרבנו לסיום רישום הדירה בטאבו ובאתי לשלם נדרשתי להוסיף עוד כ50% שמה שסוכם. הסיבה - היו קשיים בעבודה( נסיעה לפגישה עם עו״ד של המוכר, וכמה טיוטות של החוזה). האם מקובל לבצע את העלת המחיר ללא הסכמתי לפני?

יש לסכם את שכר הטרחה מראש. הסכם שכר הטרחה אמור לפרט מה כוללת העבודה, וכיצד יחושב שכר הטרחה בגין עבודה נוספת, ככל שיהיה בה צורך.
אציין כי חלופת טיוטות בין עורכי דין,וחתימת חוזה במשרדי ב"כ המוכר, הן פעולות צפויות, במסגרת כל הסכם מכר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן יש לתעד היטב את הבית בוידאו ובתמונות, ולהבטיח בחוזה כי הביית יימס בהתאם למצב בו הוא צולם. יש לוודא כי המוכר לא יוכל לטעון לעריכת הסרט או לכך שהתמונות צולמו לאחר המסירה. במקביל, יש כמובן לעגן את ...
המשך תשובה