אני מממן כ-70 אחוז ממחיר הדירה. בן הזוג מממן כ-30 אחוז ממחיר הדירה. האם בחוזה המכר שיחתם בשבוע הבא אפשר לרשום את חלקו של כל אחד או חייב להירשם כ-50 אחוז לכל בן זוג?

אין מניעה חוקית ,עקרונית,
לרכוש את הדירה בחלקים לא שווים.
כדאי שתקבלו ייעוץ משפטי לגבי כל תנאי החוזה, המיסוי שיחול עליכם , וכן כיצד להבטיח כי גם במקרה של פרידה חו"ח, יישמרו הזכויות של כל אחד מכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כאשר מספר בני משפחה רואים דירה ביחד, מקובל להחתים את אחד מהם על טופס הזמנת שירותי תיווך. לדעתי בנסיבות שתוארו, אחיך עלול להיות מחויב בתשלום דמי תיווך, אם ינסה לעקוף את המתווך....
המשך תשובה