היי, חתמתי על חוזה רכישה שהיום תם תוקפו אך עדיין לא העברתי את הכסף למוכרת בגלל עיכובים מצידה על חתימת מסמכי הבנק, האם היא רשאית לתבוע את הסעדים הכתובים בחוזה? או לחילופין האם אני רשאית לתבוע אותה על הפרת חוזה? תודה!
תלוי בכתוב בהסכם.
בברכה
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מס רכישה מוטל על עסקת הרכישה עצמה , ללא קשר למועד ביצוע עסקאות קודמות או עתידיות . בעת הרכישה נבחן האם מודבר בדירה יחידה ( לרבות שחלוף דירות, והתחייבות למכירת הדירה הנוכחית, לפי הוראות החוק ) , או ...
המשך תשובה