שלום, לפני תשעה חודשים חתמנו חוזה עם קבלן על דירה ללא שהיו התרי בניה. בחוזה נכתב שאם תוך תשעה חודשים לא יתקבל היתר זכותנו לבקש ביטול. את החוזה המקורי ביצענו ללא התיעצות עם עורך דין. האם כדאי לנו לקחת עורך דין עבור ביטול החוזה? מה הסיכונים שעומדים בפנינו? תודה מראש
ההמלצה היינה תמיד לקחת עו"ד , שכן לא ברור לאן העניינים יתפתחו , ועל מה יחתימו אתכם. אי אפשר להעריך מראש את כל הסיכונים בלי לראות את החוזה ובלי לדעת על מה אתם נדרשים לחתום, אבל ברור שבנושא כל כך משמעותי, כדאי לקחת ליווי של עו"ד מטעמכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לבחון את המסמכים שנחתמו עם הקבלן. לעתים ה "דחייה" שמשיג הקבלן, היא ללא כל קשר להיקף העבודות שבוצעו בפועל, וניתן לבטל, בטענות שונות , את הארכה שניתנה. כמו כן , ה "גרייס" של 60 יום הינו רק בתנאי שהדי...
המשך תשובה