למרות המצב הקשה ומחירי הדיור הגבוהים , אני ואישתי מצאנו דירה לקניה . מדובר בדירה קטנה 2.5 חדרים במחיר של 1,100,000 ש"ח (דירה יד שניה). יצויין כי אני ואישתי מעולם לא קנינו דירה או לקחנו משכנתא. היום להפתעתי גיליתי כי אנחנו חיייבים במס רכישה שכן יש לי חלק בנכס. כשהייתי בן 12 אבי נפטר וירשתי שמינית מהנכס שבו מתגוררת עד היום אימי. מה אני יכול לעשות בכדי לקבל פטור מתשלום מס רכישה או לחילופין הקלה משמעותית בתשלום?
חסרים פרטים נוספים בגוף השאלה, במידה ותחפוץ בשירותי, פרטי המשרד מופיעים באתר.
בכבוד רב,
לוי שלום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המצב הנוכחי שונה מאוד מכל מה שהכרנו, לא היה תקדים למצב כזה במשק, ואין לדעת מה יהיו חידושי הפסיקה לאור המצב. עד היום, קונה שפוטר מעבודתו, ובעקבות כך לא קיבל משכנתא, לא היווה עילה לביטול החוזה ללא פיצו...
המשך תשובה