אשתי ואני לא יכולים להיות במעמד מכירת הדירה (נהיה בחו"ל) האם יש דרך למכור את הדירה בלי שנהיה במעמד החוזה? (יפוי כח או משהו בסגנון)

כעקרון, ניתן למכור דירה ע"י יפוי כח, אם כי , מכיוון שמדובר בעסקה משמעותית, אנחנו , כעורכי דין, משתדלים להימנע מכך.
מכל מקום, אם מתבקש פטור ממס שבח ( מלא או לינארי) נדרשת חתימה אישית על הטפסים , אלא במקרים חריגים ביותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא הבנתי מה מטרת העברת הדירה אליך, אם בגל מקרה, בסופו של יום , היא תימכר לצד ג`. יש לגשת לעו"ד המתמצא בתחום, על מנת לבדוק אפשרויות לפטורים נוספים, וביצוע העסקה במינימום מס....
המשך תשובה