שלום רב, נתתי בלעדיות למתווך ובמעמד החתימה אמרתי לו שהיה מתענין , אחרי שלושה חודשים מכרתי את הדירה וביקשתי ממנו להסיר את הפרסום כי מכרתי את הדירה למישהו שראה 7 חודשים קודם את הדירה. שאמרתי לו עליו בזמן חתימת החוזה. אבל לא כתבנו. המתווך טוען שמגיע לו שכ"ט כי הוא פרסם את הדירה והיו לו הוצאות. ומאיים לתבוע אותי האם יש לו מקום לתביעה?
יש לבחון את הסכם השכ"ט ובחינת היות המתווך גורים יעיל שהביא להבשלת העסקה. את מוזמנת לצור קשר עמנו, פרטי המשרד מופיעים באתר.
בכבוד רב,
עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מבחינת חוק, הקבלן חייב לתת לך פיצוי בגובה של 150% מדמי שכירות של דירה דומה, במשך 8 חודשים, ולאחר מכן פיצוי בגובה 125% מדמי שכירות של דירה דומה. הפיצוי צריך להנתן מדי חודש בחודשו, ואם לא שולם, קיימת ב...
המשך תשובה