חמתי מעוניינת להעביר לנו בית בירושה (בית שני שלה), האם ישנה בעייה במידה וחמתי תרצה למכור את הבית הראשון שלה שנותר. ושאלה נוספת, האם אנו נוכל למכור את הבית שניתן בירושה ללא מיסים? ברצוני לציין שגם לנו יש כבר דירה אחת אשמח לתשובתך
העברה בירושה נכנסת לתוקף רק לאחר פטירת המוריש. ככול הנראה את מתכוונת להעברה ללא תמורה. במקרה של העברה שכזו ישנה תקופת צינון שנעה בין שנה ל - 4 שנים בהם מקבל העברה יהיה חייב במס שבח בעת המכירה.
בכבוד רב, עו"ד שלום לוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משיחה עם השואלת התברר כי מדובר ב "פגם נסתר" הפגם מופיע רק לעיתים, ולא ניתן לגלותו בבדיקה של קונה רגיל וסביר. הפגם נוגע למערכות התשתית של הדירה, שאינן תקינות. בנסיבות אלה, אין מנוס אלא לגלות לקונה או...
המשך תשובה