שלום רב , אשמח לקבל תשובה לשאלתי . מכרתי דירה , הכל התנהל כסדרו . התאריך האחרון למסירת הדירה לפי החוזה אמור להיות בנובמבר . כל הניירת מוכנה על מנת להעביר את הדירה בטאבו . בחוזה נרשם שהחזקה תימסר בנובמבר אחרי התשלום האחרון . אני מוכנה להעביר את החזקה כבר עכשיו . האם ישנה אפשרות לעשות זאת ?? ואיך ?? אין לי התנגדות לרשום את הנכס בטאבו כבר עכשיו . תודה תודה על העזרה

יש לבדוק את החוזה.
במידה ויש לך זכות חוזית להקדים את התשלום האחרון, ואת מסירת החזקה- ניתן להקדים בהתאם למנגנון הקבוע בחוזה.
במידה והחוזה שותק בעניין זה- ניתן להקדים את מסירת החזקה ואת תשלום התשלום האחרון, רק בכפוף להסכמת הקונה - כדאי לערוך מסמך שבו הצדדים מסכימים על הקדמת התשלום האחרון ועל הקדמת מסירת החזקה- הכל כמובן בכפוף להסכמת של שני הצדדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכאורה, כל עוד לא תימכר הדירה שאצל הכונס, את בעלת שתי דירות מגורים ולכן יהיה לכאורה חיוב מס שבח במכירת הדירה הנוכחית . גם אם הדירה שבכינוס תימכר, צריך לבדוק אם את זכאית לפטור, ועלייך לפנות לעו"ד לצורך...
המשך תשובה