שאלה חשובה לעורכי הדין. אדם נתן בלעדיות למתווך דירות על מנת שימצא עבורו קונים לדירה בבעלותו. תקופת הבלעדיות בנכס הסתיימה ובעל הנכס מעוניין למכור את הדירה לאחד האנשים אשר הגיעו על ידי המתווך בזמן תקופת הבלעדיות. האם המתווך יכול לתבוע את דמי התיווך למרות שתקופת הבלעדיות נסתיימה?
אכן כן, אילולי המתווך הרוכש לא היה מגיע אליך על אף שעברה תקופת הבלעדיות.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אסף אלקוני, עו"ד
055-4532703
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תודה על השאלה . החוק קובע כי מי שהינו בעת שתי דירות יהיה חייב במס שבח בעת המכירה, ובמס רכישה גבוה בעת רכישת דירה . אני מבין שאת רוצה להחליף רק את דירת המגורים , אבל כאשר יש לך גם דירה להשקעה החוק רו...
המשך תשובה