האם לכל יורש מתמנה מנהל עזבון והאם זו החלטה של היורש בלבד?
דובר שלום רב,
א. היה ויש הסכמה בין היורשים לגבי זהות מנהל העזבון תוגש בקשה לרשם לענייני ירושה לאישור המינוי בצו.
או הגשת בקשה לביה"מ למינוי מנהל עזבון.
שבת שלום,
שר לוי, עו"ד ומגשרת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיתית נחליאל עו"ד
055-4533140
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חנה שלום לאחר שאת הולכת לעולמך, מספיק שאחד היורשים מגיש את הבקשה לצו קיום צוואה, לא צריך ששני היורשים יגישו. בדרך כלל עוברים כחודשיים מרגע הגשת הבקשה לקיום צוואה ועד שמקבלים צו קיום צוואה, אבל זה ת...
המשך תשובה