ברצוני לברר מה הדין במצב בו האם חילקה את הירושה בין האחים ולאחר מכן אחד האחים נפטר. האם חלקו של המנוח נחלק בין האחים? או שמא האם נכנסת לתמונה ומקבלת 50% מנכס והיתר נחלק בין האחים. ממתינה לתשובתך. בתודה מראש, לי.
חלקו של אותו אח שנפטר, עוברת ליורשיו החוקיים של האח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיתית נחליאל עו"ד
055-4533140
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הבנק עצמו יתן לך לראות רק את דפי הבנק מיום הפטירה והלאה, ולא לפני כן. אם אתה רוצה לבדוק מה היה לפני כן אתה צריך לפנות לבית המשפט למשפחה. כך גם לגבי התכשיטים - אם אתה רוצה להוכיח שהם עברו בירושה ולא ני...
המשך תשובה