1-האם עונש מאסר על תנאי , צריך להצהיר עליו כהרשעה ? 2- רישום פלילי בחו"ל איפה נרשם בארץ ומי ינהל הרישום ? 3- ואם הרישום הפלילי בחו"ל נמחק לפי חוקי אותה מדינה שנעברה בה העבירה , האם נמחק אוטמתית בארץ , או שחוקי ההתיישנות והמחיקה של הארץ חלים עליו ?
פרנסיס שלום,
1. עונש של מאסר ע"ת מוטל על בגיר רק במקרה של הרשעה.
2. לא ידוע לי על מאגר בארץ המרכז רישום פלילי הרשום לחובת אדם בחו"ל. סביר להניח כי מידע זה קיים בכל שגרירות זרה הנמצאת בארץ-לגבי אותה מדינה ומדינה.
3. ראה תשובה מס' 2.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, הדבר חוקי לחלוטין. הבדיקה נעשתה ע״י המשטרה בהתאם לזכותה שבחוק המרשם הפלילי לנהל את מאגר המידע הפלילי שלנו ולשלוף ממנו נתונים ובשל רגישות העבודה שביקשת לבצע. רק במקרה שמעסיק היה מבקש ממך כי...
המשך תשובה