שלום, לפני 22 שנים הוגש נגדי כתב אישום, נשפטתי בגין גניבה וקיבלתי "ללא הרשעה". אם אני מבין נכון הרישום נמחק. מאז לא היו שום עבירות. אני אמור לצאת לארה"ב לנסיעה מטעם העבודה ואני מאוד נזהר סביב הגכשת ויזה, יהיה לי מאוד מסובך להסביר בעבודה אם אקבל סירוב לויזה...השאלה האם עליי לציין את העניין בכל זאת במסמכי ההגשה לויזה? האם גם למידע כזה יש לשגרירות גישה? מה הסיכוי שהמידע יתגלה לשגרירות במידה ואינני מציין זאת? מה הסיכוי לקבל ויזה אם אציין את עניין המשפט? בתודה מראש, מיקי
מיקי שלום,
אינך צריך לציין מידע זה ומשטרת ישראל אינה מוסמכת להעביר אותו לרשויות זרות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נורית שלום, הצטערתי לקרוא את הדברים שכתבת ועל אוזלת היד של המערכת. מבחינה משפטית, מדובר, ככל הנראה, במחיקת כתב האישום לצורך איתור הנאשם. לכן, אין מדובר, ככל הנראה, בהגשת ערר על סגירת התיק אלא בהמתנ...
המשך תשובה