דרור שלום, האם ניתן לפתוח תיק מחדש לאחר שנסגר מחוסר עניין לציבור? הגשתי בקשנ לשינוי עילת סגירה של ר.פ לחוסר אשמה, והמשטרה לא משתפת איתי פעולה ומקשה עלי. האם הם עלולים לפתוח את התיק שלי מחדש?
יוני שלום רב,
במידה וקיבלת הודעה שהתיק נסגר, אין למשטרה אינטרס לפתוח אותו מחדש.
בעניין העילה לסגירה, תגיש בקשה מסודרתלשינוי עילת הסגירה על ידי עורך דין המומחה בתחום, אני מניח שזה יעזור לך רבות.
במידה ואתה זקוק לייעוץ ספציפי, אתה יכול לפנות אל משרדי.
(משרדי המפורסם באתר זה תחת הקטגוריה "עו"ד פלילי")
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל הפורום לרישום פלילי ומחיקתו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כפיר שלום, במידה שיהיו לך שאלות נוספות, נא לשאול אותן כשרשור של השאלה הנוכחית ולא לפתוח שאלה חדשה. זה עושה פה אי סדר בעמוד. תודה. בתשובה לשאלתך, משטרת ישראל אינה מוסמכת לדווח על תיקים סגורים לשגרירו...
המשך תשובה