הוצאתי פלט מהמשטרה על רישום שהיה לי ורשום ?"פרט רישום התיישן ונמחק" מה זה אומר?
שלם לך,
על פי הפלט שקיבלת מהמשטרה, היה תיק פתוח שעם השנים שחלפו, התיק התיישן, ומאחר וחלפה תקופה ארוכה של למעלה מעשר שנים, התיק נמחק.
במידה ואתה זקוק לייעוץ ספציפי, אתה יכול לפנות אל משרדי.
(משרדי המפורסם באתר זה תחת הקטגוריה "עו"ד פלילי" / "עו"ד תעבורה")
בברכה,
דרור סלמן, עו"ד
מנהל הפורום לרישום פלילי ומחיקתו
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסי שלום, לא ברור לי ממה שכתבת האם התיק נסגר במשטרה או בביהמ״ש (ללא הרשעה). במידה שהתיק הסתיים בביהמ״ש (ללא הרשעה), נא כתוב תאריך פסה״ד. במידה שהתיק נסגר במשטרה (מחוסר ראיות או מחוסר עניין לציבור)...
המשך תשובה