שלום רב ב-2014 נחקרתי במשטרה עקב שימוש עצמי בסמים. התיק נסגר מחוסר עניין לציבור. ברצוני להוציא דרכון פורטוגלי. האם עליי לדווח שנחקרתי אי פעם במשטרה? כי ממה שאני רואה, משטרת ישראל לא רשאית לדווח לשגרירות זרה על הרישום המשטרתי. אשמח לתשובה.
קובי שלום,
אין עליך שום חובה וצורך לדווח על תיק המשטרה הסגור לשגרירותה זרה וכפי שכתבת, משטרת ישראל אינה מוסמכת להעביר מידע זה לשגרירות.
בהנחה שתיק זה הנו הרישום היחיד הקיים לחובתך, הרי שבשנת 2021 (בחלוף 7 שנים בדיוק ממועד האירוע), הרישום הזה יבוטל, אוטומטית, ויימחק, פיסית, מגיליון הרישום הפלילי שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צחי שלום, ניתן לפנות לקצינת מרשם פלילי במטה הארצי של המשטרה בבקשה מנומקת הנסמכת על הקריטריונים הקבועים בחוק ובתקנות, רצוי בליווי מסמכים מתאימים. רצוי לעשות זאת באמצעות עו״ד המתמחה בנושא. במידה שתרצה...
המשך תשובה